Kontroll

Jag har ju glömt att berätta om den sjukaste biljett-kontroll på bussen förra veckan när Lotta var här. Haha. Vi hoppar på bussen och där står en securitas vakt, går till mitten dörren.. där står två till och sedan vidare för att hitta lediga platser.. Vid bakdörren står två till... Norge har alldeles för mycket pengar alltså. Jamenar FEM vakter på en vanlig stadsbuss.. helt sjukt. som max hade det räckt med tre stycken. Sjukt sjukt sjukt.
När jag sa till mina arbetskompisar att jag skulle åka hem en sväng blev de helt lyriska och sa att jag måste köpa lösgodis. haha.. helt sjukt dåligt godis de har här i norge. Har inte godis på bra länge faktiskt. Duktig är jag.. :) 

Kommentarer
Postat av: Albin

Är det norskt godis på bilden?

2010-04-24 @ 10:41:06
URL: http://www.metrobloggen.se/albingymmar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0