Arbete gör sömnen söt.

Sov som en stock inatt när jag kom hem från jobbet. Fick hoppa in för att Eirik blev sjuk.. och det ångrar jag inte. Gick hem med 1200nok på fickan. :) Och 10h i arbetat tid. :) Helt sjukt bra.. men helt sjukt trött var jag efter det. Är fortfarande förkyld (inte sjuk pappa...) men helt klart på bättringsvägen.. Jobb hjälper tror jag.. Och c-vitamin.. och nässpray.. och ipren.. :) De är min super kombination mot förkylningen. Så snart ska den vara väck. Ikväll blir de jobb igen. Tog på mig söndagen också... och på måndag kommer Lotta och ska sova över här.. :) Ska bli kul.. hmm.. måste städa innan dess.. :) Har torr tvätt hängade/liggande lite över allt.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0