Jobb

De gick jätte bra igår. Ska få upp tempot lite men de är ju lugnt. Det är mycket nytt i början så de tar ju lite längre tid än för de erfarna servitriserna. Men men.. fick 700nok i dricks igår och då hade jag itne hand om så många bord som jag skulle. Så jag tror att detta blir bra.. :)
Ska jobba kl 18 ikväll igen. Ska fylla i papper till ikväll. Så nu har jag en provanställning. :) Hoppas på att jag blir fast anställd också..  :)
Var ute med de från jobbet igår. Det var trevligt. Idag är man lite trött. Jag skulle inte jobba idag egentligen men fick sms imorse "Lyst til å jobbe ikveld?" Självklart har jag de. :)

Money Money Money

Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt att det gick bra och det var ju trevligt att ni gick ut efteråt.

Du söp väl inte upp hela dricksen?

Puss

2010-01-16 @ 13:48:18
Postat av: david

grattis :)

2010-01-17 @ 10:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0