Oslo

Nu ligger man här i soffan på Holmendammen terasse 28 i Oslo...
Har fått mitt skattekort också. Fick skatta 16% och då blir det ju att man måste betala tillbaka senare och det är ju sjukt drygt. Eller jag vet inte.. Får fundera lite på dehär... Höra mig för osv.
Säkringen har gått i delen där mitt rum och Adams rum (två olika rum alltså) ligger så för att inte frysa ihjäl sover vi på varsin soffa inatt. Men de funkar ju. :)
Ska fixa bank konto imorgon och gå förbi några ställen och kolla med jobb.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gott att höra att du kom fram ordentligt, otur med proppen.

Nu gäller det bara att fixa jobb...önskar dig innerligt LYCKA TILL!

2010-01-06 @ 11:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0