Rutiner

Då har man varit med om de riktiga stängningsrutinerna så jag skall kunna stänga själv. Men kände att jag ska nog vara med på de en gång till så jag verkligen kan dom. Så man inte står där och glor och har glömt nått.
Det är ett väldigt trevligt ställe med mycket trevlig personal. Har blivit bjuden på en födelsedagsfest den 6feb hos Eirik. Ska dit tänkte jag... om jag inte ska jobba då. :)
As god mat får vi. Åt innerfileé med pommes idag. Sen varje söndag får man äta en dessert om man vill. Så då blev det Sjokolademousse med björnbär. Om nom nom nom!
Kommer antagligen jobba ute i sommar på Big Horn i Lillestrøm. De Big HOrn jag jobbar på nu ligger nere i en källare så de kommer inte vara så mycket att göra i sommar antagligen.
Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0