Koh Lanta

Precis nar jag bokat biljetten till Koh Lanta fick jag ett facebook meddelande fran Carro (en kompis fran dh) som fragade var jag var och att de skulle till lanta dagen darpa. Sjukt kul.. Blev dock sjuk under natten sa stannade en dag extra pa on. Marianne akte hem till Holland den dagen sa blev sjalv men gjorde absolut ingenting.. Tillfriskande fram mot eftermiddagen men blev en tidig kvall anda. Var inga problem att byta dag pa baten sa jag hoppde pa den dage efter och anlande pa Lanta dar jag tog mig till dykshoppen som Carro och hennes kille Thomas tog sin open water kurs i och motte dem dar. Fick aka med dykbilen till deras hotel och de hade en extra sagng sa fick sova dar tva natter. Sjukt skont att inte behova ga och leta boende nar de ar 35grader varmt. och har pa Lanta ar det inte direkt gangavstand till saker, massa olika strander osv.. Flyttade efter tva natter och nu bor vi numera pa Long beach (dar allt hander) jag bor i en bungalow for 400bath och de bor i en lite finare cementbungalow for en peng mer. =) De har ju bara 2veckor eller natt sa de har lite battre budget an mig.. =) haha.. Nu blir de ner pa stranden for att chilla, ata god thaimat och dricka en chang eller tva.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0