Jul och nyar (i efterskott)

Ja man har ju inte skrvit pa ett tag. Har inte es suttit vidator forutom nar jag skulle sjukanmala mamma fran semestern. (stackarn)
Sa jag tar allt i en lite forkortad verision men med bilder.. =). Kommer komma lite po om po. Och vi borjar med julafton och nyar.

JULAFTON





Vi befann oss i Ao Nang i Krabi, Jag, Malin, Lollo, Kim, Vicky och Steffi. Ett glatt gang helt enkelt. Dagen spenderades pa Poda island dit vi tog oss med en Longtailboat, Vicky byggde en "julgran" pa stranden som vi dansade runt. Tog oss hem vid 3tiden for att gora oss iordning for kvallen. Vi hade bestamt oss for att ata lite finare eftersom det var julafton men det blev en enda stor flopp da de var den semsta servicen vi nagonsin har varit med om. Allt som knde ga fel gick fel.  Maten var dock god men efterom den tagit 1,5h sa var vi lika hungriga nar vi tog oss darifran...
Hittade oss senare en bar med ett bra coverband dar vi satt och softade och sjong med.
Saknade dock mormors jansons frestelse.

NYAR






Mellan jul och nyar tog vi farjan ut tll Phi Phi for att tokfesta in de nya aret. Phi Phi ar en sjukt mysig o om dagarna som forvandlas till party place no1 pa kvallarna. Vi bodde i en bungalow pa stranden med "krypavstad" fran barerna. Det var ulet nastan hela tiden vi var dar men de gjorde inte sa mycket da vi mest sov bort dagarna efter vara utekvallar. Traffade mycket trevligt folk, alla pa bra humor och de ar en bra kombination for ett bra nyar. =)


Ska snart skriva om mamma och pappas vistelse och sen blir de Filipinerna dar jag befinner mig nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

NU förstår jag att du hade bodypaint överallt ...och att du inte hade sett så mycket av PHiPhI.

2011-01-23 @ 22:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0